Tuesday 10 April 2007

joost

tocmai am fost acceptat la testarea joost, un fel de televiziune pe internet unde se regasesc deocamdata vreo 60 de posturi tv cu programe accesibile in orice moment sub forma de fisiere video...cu un meniu de acces similar celor de la televiziunea prin satelit...desigur toate astea sunt la prima vedere...ramane sa investighez mai in detaliu, deocamdata ma bucur ca m-au acceptat dupa vreo 2 luni de asteptare la coada internet...in stanga vizionam in fundal un interviu cu evanescence si navigam prin programul de pe postul MTV ...
informatii suplimentare puteti obtine de aici http://www.joost.com/ , inregistrarea insa nu se mai poate face decat prin invitatie, datorita numarului mare de doritori....zic cei de la joost...proiectul joost pare unul serios si datorita faptului ca in spatele acestuia stau cei care au pus in practica KAaZaA si Skype ...Niklas Zennström si Janus Friis

2 comments:

claudiu dobre said...

Salut!
In cazul in care cei de la Joost iti dau vreun invite, ti-as fi recunoscator daca mi-ai trimite unul la ravebot* gmail *com. Am dat abia acum 2 zile peste informatia asta referitoare la aparitia Joost si sunt foarte interesat. La randul meu, o sa postez eventualele invitatii primite pe blogu-ul tau.
Bafta! :)

Emil Petru said...

salut, din cate am vazut acu 2 zile aveam 0 posibilitati de invitare, ieri am primit mail de la ei cu o noua versiune, din pacate hard-diskul de sistem mi-a crapat(acum scriu de la serviciu)...si in consecinta nu am experimentat nici eu prea mult din joost, nu stiu inca cum se pot obtine invitatii...cand am ceva nou, te anunt...