Tuesday 16 October 2007

Curiozitate

Ca si Frobenius 2.0 am avut si eu curiozitatea sa aflu cam ce s-a postat prin blogosfera autohtona ieri, 15 octombrie, ziua "Blog Action Day", zi in care subiectul international era "Environment". S-au inscris pana in acest moment 19.974 de bloguri.
Bloguri cu posturi care sa aiba ceva legatura cu tara noastra sunt cateva, ce-i drept putine, daca stiti si alte linkuri decat cele descoprite de mine, dati un semn, lasati un comentariu.
Think Green, Leo Burnett, Guiman, IT Blogger, La ce mai cascam gura prin oras, Florin Grozea, Ex silentio, businessideas.ro, ITex, i live it to share it, simple-webdesign.com, Sorin Tudor, Cantece de leagan, iq666, Banateanu, Timmi, Thomas Koch, Marusha's Dream, Simplitate, Butterfly Media, Kindablog, Masterat politic, webworks, Claudiu Murariu, aglomerarispontane, Mihaela Lica, Ioan Victor Dragan, Robert, Cosmin Pojoranu, Diana's Art, Andi Laslau, Ana Sersea, Despina, Matei-memoriesbox, Baldovin, Andrei Baloiu, minte creata, waiting for the big one, ..si...la mine.

Bloguri din ro unde nu s-a postat in 15 oct. dar in care se gasesc in mod regulat stiri despre mediu:
On the planet's side, Romania inecata in gunoi , ecomagazin.ro, ecosemnal.ro, alpinet.org, underway, greenpress.ro, Zapodia(timpuri verzi), Antipoluare...

6 comments:

BĂNĂŢEANU said...

daca ai sti ca si eu era sa uit sa scriu. Dimineata pana seara la job, abia seara mi-am facut timp sa scriu. Nu prea am avut inspiratie, poate scriam altceva si mai bine, macar insa ca nu am uitat.

Emil Petru said...

...mai bine mai tarziu decat niciodata....oricum ai recidivat la capitolul mediu...asa ca...ai fi fost iertat...:)

Anonymous said...

Oh, sunt mult mai multe bloguri decat putem cuprinde intr-un singur post. Google blog search iti arata mii. Chiar ma surprinde ca l-ai gasit pe al meu. Cum ai reusit? :)
Sunt placut impresionata sa vad oameni care scriu frumos despre Romania. Oameni carora le pasa. Ma bucur mult sa te cunosc.

Emil Petru said...

am pus in acest post doar blogurile care au in spate un roman sau au un domeniu .ro...cu siguranta nu i-am prins pe toti...o sa incerc insa sa-i adun incet, incet...mai ales la capitolul bloguri din ro care scriu despre mediu in mod regulat...sunt multe reviste sub forma de blog pe care nu le-am trecut de la inceput...o sa le trec cat de curand...

Anonymous said...

Pot sa spun ca la noi aici in Romania, bloggerii inscrisi pe site-ul Blog Action Day au facut acest demers fie pentru a spune ceva (25%), fie pentru a castiga un backlink (75%). Eu personal ii apreciez pe cei care au scris ceva din inima, un lucru in care chiar cred cu adevarat.

Multumesc pentru mentionare. :)

MeSSeR said...

Îţi mulţumesc mult pentru menţiune, m-am descoperit şi eu, într-un tîrziu, pe lista ta... Tehnorati să trăiască :)